Ja, du kan beställa en kontantresa av oss via telefon. Det innebär att du vid beställning får ett fast pris som ska betalas med jämna pengar till föraren.
Vanliga frågor och svar
Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.
Filter
Jag har missat min skolskjuts/omsorgsresa. Får jag som privatperson beställa en ny resa om vi betalar själva?
Var vänder jag mig med mina synpunkter & klagomål?
Hur beställer jag skolskjuts vid ett skollov?
Rättelse, justering och radering av personuppgifter
Kör Samtrans sjuka resenärer?
Kan jag resa även utanför regionen med Rullstolstaxi?
Finns det någon app för skolskjuts?
Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?
Var hör jag av mig om jag har frågor som inte finns besvarade?
När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?

Får du inte svar din fråga?
Kontakta oss så hjäper vi dig!