Om du tror att du har glömt något hos oss, välkommen att kontakta beställningscentralen så kan vi se om det är något som är dokumenterat som upphittat och/eller ringa direkt till föraren.
Vanliga frågor och svar
Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.
Filter
Vad gör jag om jag glömmer något i bilen?
Jag vill att jag/mitt barn hämtas först/sist i slingan – kan ni ordna det?
Hur skyddar vi dina personuppgifter?
Kan jag som är resenär eller anhörig ändra adress för resan?
Finns det bälteskudde/bilbarnstolar att låna?
Vilka rättigheter och skyldigheter har jag som förälder när det gäller skolskjuts?
Kan föraren ringa till ett annat nummer om ingen svarar på det första?
Var vänder jag mig med mina synpunkter & klagomål?
Jag vill att mitt barn ska få fast förare – hur löser vi det?
Rättelse, justering och radering av personuppgifter
Får du inte svar din fråga?
Kontakta oss så hjäper vi dig!
kundtjanst@samtrans.se
Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22