Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Finns allergisäkrade Rullstolstaxi?
Vilka rättigheter och skyldigheter har jag som förälder när det gäller skolskjuts?
Jag har missat min skolskjuts/omsorgsresa. Får jag som privatperson beställa en ny resa om vi betalar själva?
Var vänder jag mig med mina synpunkter & klagomål?
Hur beställer jag skolskjuts vid ett skollov?
Rättelse, justering och radering av personuppgifter
Kör Samtrans sjuka resenärer?
Kan jag resa även utanför regionen med Rullstolstaxi?
Finns det någon app för skolskjuts?
Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!

Kundtjänst: 08-522 500 00

Växel: 08 – 522 500 22