Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Hur snabbt kan jag få en ny skjuts om jag missat bilen?

Finns allergisäkrade Rullstolstaxi?

Bilen åkte utan att vänta på mig – kan ni skicka en ny bil?

Vilka kategorier av personuppgifter behandlar vi och för vilka ändamål?

Kan kundtjänsten berätta hur långt borta bilen är?

Vilket kollektivavtal har man?

Hur påverkas min resa med Samtrans, med anledning av coronaviruset?

Kan jag resa även utanför regionen med Rullstolstaxi?

Vår elev/deltagare har missat sin resa. Får jag som ringer från en skola/omsorgsverksamhet beställa en resa om vi betalar själva?

Personuppgiftsbehandling: när du besöker våra webbplatser eller våra plattformar i sociala medier

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!


Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22