Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Kör Samtrans sjuka resenärer?

Kan jag resa även utanför regionen med Rullstolstaxi?

Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?

Personuppgiftsbehandling: när du besöker våra webbplatser eller våra plattformar i sociala medier

När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?

Vilka arbetstider har man?

Om mitt barn blivit sjuk under skoldagen och jag inte har möjlighet att hämta på skolan, hur ska mitt barn då komma hem?

Får man ha sällskap med på resan i Rullstolstaxin?

Kan vi få ersättning om bilen inte kommit i tid och vi har fått köra barnet till skolan själva?

Personuppgiftsbehandling: när du kommunicerar med oss

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!


Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22