Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Hur beställer jag skolskjuts vid ett skollov?
Rättelse, justering och radering av personuppgifter
Om mitt barn blivit sjuk under skoldagen och jag inte har möjlighet att hämta på skolan, hur ska mitt barn då komma hem?
Kan jag resa även utanför regionen med Rullstolstaxi?
Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?
Var hör jag av mig om jag har frågor som inte finns besvarade?
När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?
Delar Samtrans slingor för att minska smittspridningen?
Får man ha sällskap med på resan i Rullstolstaxin?
Kan vi få ersättning om bilen inte kommit i tid och vi har fått köra barnet till skolan själva?

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!

Kundtjänst: 08-522 500 00

Växel: 08 – 522 500 22