Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Din filtrering/Sökning:
Skolskjuts
Kan kundtjänsten berätta hur långt borta bilen är?
Jag har missat min skolskjuts/omsorgsresa. Får jag som privatperson beställa en ny resa om vi betalar själva?
Hur beställer jag skolskjuts vid ett skollov?
Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?
När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?
Hur länge ska bilen vänta på mig?
Kan vi få ersättning om bilen inte kommit i tid och vi har fått köra barnet till skolan själva?
Vi (skola/daglig verksamhet) kan inte fylla i beställningsblanketten för lovresor, hur gör vi?
Kan jag som är resenär eller anhörig ändra adress för resan?
Jag vill inte att mitt barn ska åka till skolan i en stor buss – hur löser vi det?

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!


Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22