Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Din filtrering/Sökning:
Skolskjuts

Om bilen har åkt utan att jag blivit kontaktat, skickar ni en ny bil då?

När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?

Hur länge ska bilen vänta på mig?

Kan vi få ersättning om bilen inte kommit i tid och vi har fått köra barnet till skolan själva?

Vi (skola/daglig verksamhet) kan inte fylla i beställningsblanketten för lovresor, hur gör vi?

Kan jag som är resenär eller anhörig ändra adress för resan?

Jag vill inte att mitt barn ska åka till skolan i en stor buss – hur löser vi det?

Varför är det så viktigt med telefonnummer till mötande?

Hur snabbt kan jag få en ny skjuts om jag missat bilen?

Resan till skolan/verksamheten tar mycket längre tid än om vi kör själva. Hur länge ska ett barn förväntas sitta i bil/på buss för att ta sig till skolan?

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!


Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22