Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på frågor som våra resenärer ibland funderar på.

Filter

Din filtrering/Sökning:
Skolskjuts

Kan föraren ringa till ett annat nummer om ingen svarar på det första?

Vad har Samtrans för ansvar vid förseningar?

Bilen åkte utan att vänta på mig – kan ni skicka en ny bil?

Kan kundtjänsten berätta hur långt borta bilen är?

Vår elev/deltagare har missat sin resa. Får jag som ringer från en skola/omsorgsverksamhet beställa en resa om vi betalar själva?

Hur beställer jag skolskjuts vid ett skollov?

Jag har missat min skolskjuts/omsorgsresa. Får jag som privatperson beställa en ny resa om vi betalar själva?

När behöver en resa avbokas för att inte bli debiterad/anses förbrukad?

Får du inte svar din fråga?

Kontakta oss så hjäper vi dig!


Kundtjänst: 08-522 500 00
Växel: 08 – 522 500 22