Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi.
Hur ändrar jag som är resenär eller anhörig adress för resan?
Rutiner för adressändring ser lite olika ut beroende på vilket avtal just din kommun har med oss. Oftast måste adressändring ske via skola/verksamhet men om vi inte har bokat resan till den adress som det står beställningen från din kommun kan vi ändra i dialog med dig.
Hur gör man om man glömt lösenordet till appen Mina Resor?
Om du har glömt lösenordet till Mina Resor/KundWebb skicka ett mail till info@samtrans.se. Vi kan av säkerhetsskäl inte lämna ut uppgifterna via telefon då vi inte kan säkerställa vem det är som ringer.
Hur snabbt kan jag få en ny skjuts om jag missat bilen?
Om Samtrans har gjort fel skickar vi en ny bil. Om vi har gjort vad vi ska när vi skulle hämta eleven behöver föräldrarna kontakta skolan eller kommunen för att få en ny bil.