Rättelse från Expressen

Rättelse i Expressen

I kvällstidningen Expressen idag, 2011-08-03, kan man på sidan fem läsa en rättelse gällande artikeln som var publicerad igår.

Rättelsen lyder: "Fel om färdtjänst. I går skrev Expressen om Einar, 89, och Viola Jansson, 88, som fick vänta i två timmar på en färdtjänstbil i Hälleforsnäs. Företaget ansvarigt för färdtjänsten i kommunen heter Samres och inget annat. I texten stod det Samtrans, ett företag som inte har något med innehållet i texten eller kritiken mot Samres att göra."