Inte Samtrans som avses i Expressen

I kvällstidningen Expressen den 2011-08-02 finns på sidan 21 en artikel om ett par som missade ett släktkalas på grund av försenad färdtjänst. I artikeln anges att färdtjänstresan skulle ha utförts av Samtrans. Detta är felaktigt och det företag som avses i artikeln är Samres.